Welkom op de blog van K3

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag volgde ik tijdens onze kindvrije dag een studiedag i.v.m. bloggen in de klas. “Hé, da’s interessant”, was mijn eerste reactie. En zelfs na de studiedag was ik er nog steeds van overtuigd… goed zo!

Dus, dit is mijn proefstuk… de eerste druk… mijn huiswerk… kortom, mijn eerste probeersel! Laten we bij deze vooral niet vergeten: “oefening baart kunst”!

Groetjes, juf Bérénice

»

  1. Proficiat met je mooie website, juf.
    En weeral een nieuwtje in première met je web-blog.
    Lauk dat wij nu ook kunnen reageren.

    Zeg je aan je kindjes dat ik hen mis nu ik ziek thuis ben.
    Ik ben benieuwd of ze misschien deze week ‘allemaal’ gaan klaar zijn met hun contract? Dan pas zou ik op slag genezen zijn…van het verschieten!!!!!

    Groetjes aan iedereen daar.

Geef een reactie

