Juf is jarig

Standaard

Hallo bloggertjes,

Lika maakte – toen ze gisteren ontdekte dat ik jarig was geweest in het weekend – zelfs een kroon voor mij. Dan mag ze toch wel eens met mij – én mijn kroon – op de foto hé!

Maar niet alleen voor speciale gelegenheden denken ‘mijn’ kleuters aan mij. Beau bracht me gisteren zomaar een kettingetje mee dat ze zelf had gemaakt en met alle tekeningen die ik dit jaar al kreeg kan ik mijn huis behangen! 🙂 Nog maar te zwijgen over alle lieve woorden en knuffels, die maken een slechte dag goed!

Niets zo oprecht als de appreciatie van een kind!

Groetjrs, juf Bérénice

Geef een reactie

