Hopeloos achter

Standaard

Hallo bloggertjes,

mijn trouwe bloglezers zullen al gemerkt hebben dat het een tijdje geleden is dat ik iets van me heb laten horen. Een heleboel leuke verhalen – niet zelf bedacht maar brouwels uitgaande van mijn kleuters – zitten klaar in mijn hoofd maar ik vind gewoon de tijd niet om ze neer te schrijven (om het op de ouderwetse manier uit te drukken).

Hopeloos achter dus maar ik beloof dat ik er met terugwerkende kracht werk van zal maken! En dan mag je terugkeren in de tijd tot 24 april…

Tot schrijfs! Groetjes, juf Bérénice

Eén reactie »

  1. Tof om te kunnen verderlezen, ik was het ‘geblog’ al een beetje gaan missen.

Geef een reactie

