Kleuterprijsuitreiking

Standaard

Hallo bloggertjes,

einde van ’t schooljaar betekent in K3 ook het einde van hun kleutertijd. Op de Zandloper doen we dit héél plechtig met een kleuterprijsuitreiking waarop uiteraard ook mama’s, papa’s en andere sympathisanten uitgenodigd zijn.

K3 brengt het versje “Afscheid van mijn kleutertijd” … Ik ga dat hier nog niet prijsgeven voor het geval er mama’s of papa’s van de tweede kleuterklas meelezen, ookal is dit misschien wishful thinking maar bon beter ’t zekere voor ’t onzekere.

In ieder geval wil ik jullie wél laten meegenieten van de versjes die ik voor en over elk kind maakte. Maar keer daarvoor even terug naar de K3-pagina op de schoolwebsite en kijk bij de kleuterprijsuitreiking.

Tot slot wil ik nog drie kleuters extra in de kijker zetten… dit deed ik ook al op de prijsuitreiking met een extra diploma: Mali, Junior en Siemen! Een dikke proficiat aan het drietal omdat ze elke, ELKE week weer klaar waren met hun contract. Alle ouders die de contractperikelen meebeleefden kunnen beamen: waw, wat een prestatie!

Groetjes, juf Bérénice

»

  1. Nu zat ik net naar de foto’s van de prijsuitreiking te kijken en werd ik (opnieuw) emotioneel…
    Juf Bérénice, een welgemeend ‘dank je wel’ voor al je inzet, liefde en vriendschap voor mijn kapoen. Hij was zeker niet de gemakkelijkste kerel, en toch kon je het opbrengen om telkens weer opnieuw het beste in hem te zien (en dat voor mij speciaal eens extra in de verf zette, en dat kon ik soms wel gebruiken)
    De blog vond ik fantastisch en zal ik zeker missen!
    En ook al zit mijn duiveltje niet meer bij jou in de klas, ik breng ook volgend jaar een bezoekje aan deze blog én aan de K3 website.
    XX

Geef een reactie

