Dag van de leerkracht

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag worden de juffen en meesters wereldwijd in de bloemetjes gezet want het is namelijk dag van de leerkracht.

Mijn zoontje Milan vroeg mij: “Mama, wanneer is het dan dag van de kindjes?!” 🙂 Tja, hij is eigenlijk nog té jong – voor nog een heleboel jaren, vrees ik – om te begrijpen dat het zo goed als elke dag “dag van het kind” is. 😉

Maar bon, dag van de leerkracht dus… Omdat deze “feestdag” op een zondag valt, werden de meeste leerkrachten afgelopen vrijdag reeds “gevierd”.

Voor mij is een positieve reactie via deze blog of via het heen- en weerschriftje al een deugddoend schouderklopje op zich maar sommige mama’s en papa’s deden er nog een schepje bovenop…

Bescheidenheid siert maar toch wil ik de mama en papa van Ruben, Axelle en  Khan, maar ook Tessa bedanken voor de attentie of deugddoende woorden!

Aan al mijn andere blogmama’s en -papa’s: jullie kunnen zich niet voorstellen hoe fijn ik het vind om hier zoveel verschillende ouders te ‘ontmoeten’!

Tot volgende week!

Lieve groetjes, juf Bérénice

»

  1. Amaai… zoveel lieve woordjes, ik krijg er écht het schaamrood van op m’n kaken!

    Graag gedaan, mama’s en papa! Juf zijn is een héééél groot stuk van m’n leven en ik doe het supergraag!

  2. Langs deze weg wil ik u toch nog eens laten weten, dat je een super juf bent! Veel bewondering voor u, dat je zo leeft voor uw job als kleuterjuf! Hoeveel tijd en energie er gestoken wordt in elk thema.
    Aangzien ik vroeger rechtover de school woonde en ik de juf reeds enkele jaren ken, weet ik dat juf Bérénice soms héél lang kan zitten werken in de klas om thema’s in elkaar te steken en af te werken, en dit zeker naar het schoolfeest toe!

    Een dikke proficiat en doe zo verder!

    Groetjes Tessa

  3. Dit is met heel veel appreciatie gegeven. Je kan je niet voorstellen hoeveelheid respect wij hebben voor alle “juffen en meesters”. Wij vinden het onvoorstelbaar hoe jullie elke dag elk kind zoveel bijbrengen…terwijl ze het nog graag blijven doen ook… Wat niet zo vanzelfsprekend is!

Geef een reactie

