Knuffeldag

Standaard

Hallo bloggertjes,

heel Vlaanderen viert vandaag Knuffeldag en wij dus ook natuurlijk! 😉

Ik pols eerst even bij de kleuters of zij weten wat er zo ‘speciaal’ is aan vandaag…

Janara vindt het vandaag speciaal omdat het sportdag is. Ja Janara, da’s inderdaad waar maar de sportdag gaat niet door, dus eigenlijk bedoel ik een andere reden.

Khan weet het: het is knuffeltjesdag! Hij reageert dan tegen mij: “Ik weet dat omdat ik jou tegen Mare heb horen zeggen dat ze een superdikke knuffel krijgt omdat het vandaag knuffeltjesdag is” 🙂

En wat zouden we dan moeten doen op knuffeldag?

“Iedereen elkaar een knuffel geven”, roept Axelle enthousiast.

Bram denkt dat knuffeldag cadeautjes geven is aan de juf (Mare had vandaag een roosje voor me mee, vandaar de associatie zeker?! 😉 )

Gitane vindt knuffeldag een beetje feest.

Janara houdt het ook op cadeautjes geven, niet alleen de meesters of juffen maar alle mensen en kinderen!

En wat zijn knuffels nu eigenlijk?

“Elkaar knuffelen”, reageert Marissa met een blik van ‘juf, weet jij dat nu niet?’ 🙂

En met deze driedubbeldikke knuffel, wens ik alle mama’s, papa’s en andere bloggertjes een fijne knuffelvakantie toe!

Groetjes, juf Bérénice

PS Meer knuffelfoto’s op de schoolwebsite!

Geef een reactie

