Droomklas

Standaard

Hallo bloggertjes,

binnenkort krijgen we op school een nieuwbouw. Allez binnenkort… we horen dat nu al een tweetal jaartjes maar nu concreet spreken ze al over de start in 2010… dus het wordt allemaal al wat reëler.

We hebben deze week de opdracht gekregen om ons droomklas te tekenen.
Super vind ik dat, maar hoe begin ik daaraan? Ik ben natuurlijk geen binnenhuisarchitecte. 😉 Nu, creatief genoeg ben ik wel, dus mijn droom krijg ik wel op papier hoor! 😉

Toen ik daarnet wakker werd was die droomklas de eerste gedachte die door mijn hoofd flitste… Ja, dat zou ik willen, ach ja en dat,… Ik heb er echt zin in!

Seffens ga ik aan het brainstormen en als het af is komt mijn ontwerp tussen die van m’n elf andere collega’s – elk met hun eigen droom – en dan is ’t wachten geblazen want er is niets dat zegt dat de ontwerpen van onze droomklassen ook daadwerkelijk zullen uitgevoerd worden…

Maar dat zien we dan wel in 2010! 🙂

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

