Terug van weggeweest!

Standaard

Hallo bloggertjes,

jullie hebben hier enkele weken jullie vertrouwde blog moeten missen 😦 … mijn excuses daarvoor!

Maar ondertussen heb ik wat werk ingehaald en kunnen jullie enkele klasboekfragmenten lezen. Ga terug in de tijd tot… 9 december… daar was ik blijven steken! 😉

Ook heb ik hier thuis op m’n computer enkele nieuwe documenten voor op de K3-pagina van de schoolwebsite staan. Jammer genoeg zit de hoofdserver in Brussel weer geblokkeerd en kan ik het er niet op plaatsen. 😦 Daar kan ik jammer genoeg weinig aan veranderen en ik vrees met al die feestelijke vakantiedagen dat er weinig zal gewerkt worden in Brussel om het euvel te verhelpen.

We zijn in ieder geval in blijde verwachting, tot dan kan je hier al enkele blogs lezen! 😉

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

