Schoolwebsite

Standaard

Hallo blogggertjes,

mijn trouwe fans wil ik even laten weten dat je de foto’s van het kunstproject eindelijk kan bekijken op de K3-pagina van de schoolwebsite. Ik had in mijn themabrief geschreven dat je ze kon bekijken op de website maar de server in Brussel zat weer eens geblokkeerd waardoor ik het kunstdocument niet op de K3-pagina kon plaatsen. Mijn excuses voor het verkeerdelijke bericht maar dit is bij deze ondertussen rechtgezet.

Nog een fijne zondag verder!

Groetjes, juf Bérénice

»

  1. Juf, niet stoppen met vertellen hé, het is al zo lang geleden!
    Tante, oma, andere ouders enzo komen hier ook vaak kijken dus geef vooral niet op!!

    • Neen, ik stop er zeker niet mee… na de vakantie vlieg ik er terug in met meer blogverhalen. Op de website komen er nog enkele paaskiekjes maar ik ben een beetje in retard… sorry!

      Leuk om te horen dat de blogs gemist worden! 🙂

Geef een reactie

