Post uit Liberia

Standaard

Hallo bloggertjes,

deze ochtend ontdekte Imme een brief onder onze klasdeur. Helemaal gekomen met de luchtpost want het bleek een brief uit Liberia te zijn.

Dag beste kleuters,

Mijn naam is Patty. Ik ben een mevrouw die heel veel van kinderen houdt. Ik woon hier heel ver vandaan in een land in Afrika. Kennen jullie het werelddeel Afrika? De naam van mijn land is Liberia.

Ik heb ook een huisdier. Het is een aap. Zijn naam is Bono. In de envelop zit een foto van Bono. Is hij niet schattig?
Bono heeft me gevraagd deze brief naar jullie te schrijven. Hij wil graag op reis gaan. Bij ons kan Bono niet veel spelen want hij moet meewerken met de grote mensen.
Mag hij bij jullie in de klas ook eens komen logeren? Dan kan hij over Liberia vertellen. Zijn koffertje staat al klaar. Er zitten heel veel mooie dingen in.

Zorgen jullie ervoor dat Bono zich thuis voelt in de klas? Maak maar een mooi hoekje voor hem klaar.

Alvast bedankt en een dikke zoen van Bono.

Groetjes,

Patty

Dat belooft alvast héél spannend te worden. Nu alleen maar hopen dat de kleuters niet té ontgoocheld zullen zijn als ze merken dat er volgende week toch geen échte – maar wel knuffel – aap komt logeren! 🙂

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

