Afscheid van Bono

Standaard

Hallo bloggertjes,

het moest er ooit van komen en vandaag is de dag aangebroken: Bono gaat terug naar Liberia.

Elke kleuter mag tegen Bono nog iets persoonlijks vertellen dat ik heb neergeschreven in zijn dagboek. Zo kan Bono als hij ons mist nog eens de lieve woordjes van de kleuters nalezen. Ik wou jullie deze hartverwarmende woorden niet onthouden…

Het was leuk toen Bono hier was. (Gitane)

Ik vind Bono héél lief. (Ruben)

Ik vond het heel leuk dat Bono hier was en ook mooie dingen uit Liberia mee had zoals die diamant. (Beau VM)

Ik vind Bono super-super-lief! (Hailey)

Ik vind Bono schattig en lief. (Rhune)

Ik vond de sasa en dat ander een leuk instrument. Ik vond Bono superlief en ik hoop dat hij vlug terugkomt. (Imme)

Ik vond Bono superlief en ik vond het echt grappig dat hij tegen mij zei “Margootje Kokootje”. Als hij terugkomt, ga ik hem een dikke zoen geven. (Margot)

Ik vind Bono lief en mooi. (Bram)

Ik vind Bono schattig. En het lijkt op zijn gezichtje alsof hij nog jong is, nog maar pas geboren. (Mare)

Ik ga Bono missen en ik hoop dat hij nog eens terug gaat komen. (Marissa)

Ik vond Bono leuk. (Arwen)

Ik vond leuk dat we elk om beurt met Bono op de foto mochten. Het was ook leuk dat hij op de schoot mocht om te vertellen. En ik hoop dat hij rap nog eens terugkomt. (Beau R.)

Ik hoop dat Bono snel terug gaat komen. (Khan)

Ik ben blij dat Bono komen logeren is en ik wil dat hij vlug terug komt want ik wil hem een kus geven. (Janara)

Ik hoop dat Bono volgend jaar in het eerste leerjaar nog eens op bezoek komt. (Axelle)

Eén ding is zeker: Bono zal gemist worden!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

