Inzameling t.v.v. Liberia

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag loopt de inzameling voor Liberia ten einde.

Het leek aanvankelijk geen succes maar dan kwamen vorige week de spullen mondjesmaat binnen… de papa en tante van Ruben zorgden zelfs voor hele vrachten… super!

Gisteren en vandaag ben ik de spullen beginnen ordenen want Kris, de verantwoordelijke van Acres of Hope Belgium, had het gerief graag in bananendozen. En ik kan je verzekeren dat ik er enkele uurtjes zoet mee was! 🙂

Nog een speciale dank aan de mama van Arwen en Rhune die tientallen bananendozen kon verkrijgen bij een markkramer en wegens plaatsgebrek op school deze weken bewaarde op haar zolder! 😉

Maar ik wil ook ALLE ouders die spullen meebrachten bedanken want tenslotte vind ik de inzameling echt een succes:

IMG_2934

12 dozen met speelgoed, puzzels, spelletjes,…

8 dozen met kinderkleding

1 doos met dekens en handdoeken

1 doos met voorraadpotten en bestek

een kinderbad en 2 rieken

En vooral: allemaal nog heel mooi, degelijk en bruikbaar materiaal! HEEL ERG BEDANKT voor de moeite!

Ik mag wel zeggen dat we gedurende dit schooljaar echt een steentje hebben bijgedragen tot een betere wereld… het Noorden reikt het Zuiden een hand… dat hebben we zeker gedaan! Het leukste vond ik nog dat we echt een team waren: “mijn” ouders, de kinderen en ik… allemaal voor eenzelfde doel!

TOP!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

