Ziek

Standaard

Hallo bloggertjes,

jammer genoeg zal de blog even moeten wachten want ik heb niet veel nieuws te vertellen buiten het feit dat ik nog steeds ziek ben. Sinds vorig WE kamp ik met een maagontsteking. Ik hoopte vandaag het werk te kunnen hervatten maar jammer maar helaas…

Ik ben ervan overtuigd dat de kleuters prima-de-luxe opgevangen worden door juf Nele.

Doe de K3-tjes de groetjes van mij en normaalgezien tot volgende week!

Groetjes, juf Bérénice

Eén reactie »

Geef een reactie

