Mijn lieve kleuters

Standaard

Halo bloggertjes,

vandaag na een week ziekte weer in de klas en het enthousiasme van de kleuters om mij terug te zien doet dan enorm veel deugd.

De K3-tjes (die er zin in hadden, denk ik) hadden samen met juf Nele zelfs een heus verwelkomingsgeschenkje gemaakt. De kleuters hadden bloemetjes geknipt die ik in een potje water moest leggen en deze zouden dan open gaan… Euh, dat laatste is jammer genoeg niet gelukt 😦 maar daarom was het gebaar niet minder mooi want alle kleuters hadden een woordje gedicteerd die juf Nele  dan in hun bloem geschreven had.

Luister je mee naar de lieve woordjes?

– Lieve juf, ik ben blij dat je terug bent. (Arwen)

– Juf, ik ben blij dat je terug bent. (Gitane)

– Lieve juf, ik vind je mooi en lief. (Ylena)

– Ik ben blij dat ik jou terug zie. (Anthe)

– Lieve juf (Davina)

– Lieve juf, ik vind leuk dat jij terug bent. (Tiemen)

– Lieve juf (Luca)

– Ik zal blij zijn als je terug bent. (Pepijn)

– Lieve juf, jij bent ziek. (Lennert)

– Ik ben zoooo blij dat je terug bent want jij bent de liefste juf Bérénice. (Zayna)

– Ik ben blij dat je terug bent. Het is zo lang geleden. Je bent zo ver, lieve juf. (Margot)

En ook Maud maakte een kleurrijke bloem hetzij zonder woorden.

Zijn het geen schatjes, onze K3-tjes?! ❤ De bloemetjes krijgen een plaats aan de muur, zeker weten!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

