Een brief aan Sinterklaas en Zwarte Piet

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag schrijven we een brief aan Sinterklaas en Zwarte Piet. Of met andere woorden het verlanglijstje van K3… voor onze mama’s, en papa’s die het nog niet weten… lees hieronder de hint van je kind! 😉 Je kleuter formuleert in een beleefde (!!!) zin wat hij/zij wenst.

Lieve Sinterklaas (Anthe) en Zwarte Piet (Margot),

Welkom in onze klas! (Luca) Ik ben blij dat jullie gekomen zijn. (Arwen met aanpassingen van Pepijn en Anthe)

We zijn vrienden (Pepijn) en kindjes (Luca) van de derde kleuterklas (Arwen) in de Zandloper. (Esthée)

Ik wil een tractor. (Lennert)

Na héél lang nadenken: Ik wil een computer van Cars. (Vincent)

Krijg ik alsjeblieft een Nintendo? (Esthée, Pepijn)

Mag ik alstublieft een gitaar? (Maud)

Mag ik alsjeblieft een wit kleed voor te trouwen? (Luca)

Mag ik danku Pet Shops? (Ylena)

Ik zou graag Pet Shops en een Pet Shops-huis willen. (Zayna)

Mag ik alsjeblieft een kleedje in ’t roze? (Anthe)

Mag ik alsjeblieft een paarden-Pet Shop in het zwart? (Imke)

Ik wil alstublieft een kleed. (Arwen)

Ik zou alstublieft een kraan willen. (Tiemen)

Danku Sinterklaas voor het speelgoed. (Anthe)

Salut! (Pepijn)

PS Sinterklaas en Zwarte Piet, vergeet Davina en Gitane niet want ze zijn er niet om te zeggen wat ze willen van cadeautjes. (juf – om voor Davina en Gitane in de bres te springen 😉 – Tiemen, Luca voor de verwoordingen)

En Margot viert geen Sinterklaas maar zij vertelt dat zij graag Playmobil wil hebben als ze soms een keer een geschenkje krijgt van oma, mama en papa.

Hopelijk hebben jullie ideeën opgedaan… 😉

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

