Oudercontact

Standaard

Hallo bloggertjes,

jammer genoeg hebben jullie al een tijdje niets van me gehoord. De reden zal jullie wel bekend zijn…

Aangezien ik de praktische regeling van het oudercontact zelf niet in handen heb, wil ik hier even de uurregeling plaatsen… je weet nooit dat er iets misgaat.

Het oudercontact vindt plaats op donderdag 1 april:

16.20u: Gitane

16.30u: Esthée

16.40u

16.50u: Tiemen

17.00u: Luca

17.10u: Pepijn

17.20u

17.30u: Maud

17.40u: Zayna

17.50u: Anthe

18.00u: Imke

18.10u: Vincent

18.20u: Arwen

18.30u: Lennert

18.40u: Ylena

18.50u: Margot

19.00u: Lennert (indien 18.30u niet past)

Jullie krijgen op voorhand het rapportje mee zodat jullie het thuis al kunnen inkijken en op het oudercontact gerichte vragen kunnen stellen indien nodig.

Zoals jullie kunnen zien, heb ik voor elk gesprek maar 10 minuutjes voorzien. Dit kan niet anders daar bijna alle ouders – begrijpelijk wegens werkomstandigheden – in het latere deel op gesprek willen komen.

Ik hoop dat iedereen de 10 minuten respecteert zodat gesprekken met andere ouders niet in het gedrang komen. Uit ervaring weet ik dat dit geen gemakkelijke opdracht is! 😉 Alvast bedankt!

Tot donderdag!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

