Wat is er nu “weer” met de juf aan de hand? ;)

Standaard

Hallo bloggertjes,

hier ben ik terug van weggeweest! Met m’n maag is het nog niet 100% maar dit ging ook nog even duren, wist de arts me te vertellen. Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goed komt…

De ouders van kleuters met een lange tong zullen al gehoord hebben dat juf mankend op school vertoeft. Ze hebben inderdaad wel gelijk… Eigenlijk was ik door een stom voorval weer 4 à 5 weken werkonbekwaam maaaaaaaaar… ik heb de spoedarts weten te overtuigen dat ik het op één been wou proberen! 😉

Om alle horrorverhalen uit de weg te helpen: mijn been is niet gebroken, noch mijn voet… mijn grote teen is wel gebarsten. Een klein, stom iets, maar wat natuurlijk wel praktisch supervervelend is want ik heb maar ene voet ter beschikking! 😉

Dag één heb ik het zonder krukken geprobeerd maar dit was – zoals de dokter me verwittigd had maar ik dacht dat ik Mega Mindy was 😀 – té belastend voor mijn rug dus sinds twee dagen “huppel ik” (wishful thinking 😀 … laat het ons bij ‘strompel ik’ houden 😉 ) rond op krukken. Het is serieus vermoeiend – té weinig conditie?! 😀 – maar mijn rug is tenminste niet meer gebroken ’s avonds, dus da’s ook al heel wat!

De kleuters zijn in ieder geval héél erg begaan en dragen veel zorg voor hun invalide juf. Een pluim voor mijn derdekleuterklassers!

Nu ik weer terug ben, ben ik blij dat ik het geprobeerd heb op ene poot want ‘k heb mijn patekes gemist, dat is een vaststaand feit!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

