Juf trakteert

Standaard

Hallo bloggertjes,

gisteren ben ik 37 lentes geworden en laat ons zeggen dat ik het niet meer echt vier 😉

Maar voor de kleuters is de juf die jarig is wel heel speciaal! Ik werd getrakteerd op een cadeaubon van Hebbeding (laat me daar niet los want ik ben verloren 😀 ), de klas werd versierd met vlaggetjes en lieve kaartjes met verjaardagswensen. Hoe die mama’s, papa’s en kindjes het geweten hebben… I don’t know want ik heb er niet mee te koop gelopen! 😉 Nog eens héél erg bedankt voor de verrassing!

Aangezien Margot wegens haar geloofsovertuiging geen verjaardagen viert, wou ik dit ook gisteren niet extra in de verf zetten. Juf die zomaar haar klasje eens trakteert… nog zoveel leuker!

En dat heb ik vandaag gedaan. Een stralende dag dus tijd voor de verrassing die ik in petto had. “Waarom?” vragen enkele kleuters. “Gewoon omdat ik jullie graag zie!”

En als ze zien wat de verrassing is: “Ohhh yes, ijsjes!” 😀

Heeft het gesmaakt? Ze waren het allemaal eens…

Groetjes, juf Bérénice

PS En Arwen kreeg haar ijsje bij de logopediste… ze zal nog nooit zo graag naar de logopedieles zijn geweest! 😉

Geef een reactie

