Meer dan gewoon een bladwijzer…

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag kregen jullie na de eindact allemaal een leuke bladwijzer cadeau! Tof toch?! En dat deze geen gewone bladwijzer is, zullen jullie op de achterkant – of willen jullie liever dat het de voorkant is 😉 – wel gelezen hebben.

Onze derdekleuterklassers maakten enkele weken geleden een zinnetje speciaal voor hun mama en papa… niet zomaar woordjes uit een boek… niet zomaar woordjes nageaapt van iemand anders… neen, woordjes recht uit het hart! Een kindermond zegt altijd de waarheid en deze prachtige zinnetjes zijn daar het bewijs van! Ik wou ze jullie gewoonweg niet onthouden…

Mama en Xavier, ik zie jullie graag!
Ik geef jullie een dikke zoen.
Arwen

Papa, ik hou héél veel van je.
Ik geef je een dikke zoen en knuffel.
Arwen

Liefste mama en papa, ik wil bij jullie zijn.
Ylena

Liefste mama en papa, hopelijk hebben jullie een boek
waar jullie een bladwijzer voor nodig hebben…
Pepijn

Liefste mama en papa, ik wil nooit meer weggaan.
Een dikke knuffel voor papa en een dikke kus voor mama.
Imke

Liefste mama en papa, ik ga nooit weggaan. Nooit!
Lennert

Liefste mama en papa,ik hou van jullie.
Ik ga jullie een dikke knuffel geven.
Davina

Liefste mama en papa, jullie gaan héél gelukkig zijn
met mijn cadeautje. Groetjes aan jullie.
Esthée

Liefste mama en papa, ik vind jullie zo leuk en lief!
En ik geef een dikke zoen aan jullie.
Tiemen

Liefste mama en liefste papa, ik geef jullie een kus!
Maud

Liefste mama en papa, ik hou van jullie!
Ik wil nog heel de tijd bij jullie blijven.
Luca

Liefste mama en papa, ik hou van jullie!
En ik ga jullie een dikke kus geven.
Zayna

Liefste mama en papa, ik wil de ganse tijd bij jullie blijven.
En ik wil nooit weg van jullie!
Anthe

Liefste mama en liefste papa, ik hou van jullie alletwee!
Ik zie jullie graag!
Margot

Liefste mama en papa,
ik ben blij dat jij mijn mama en jij mijn papa bent.
Ik geef jullie alletwee een dikke knuffel. Gitane

Liefste mama en papa, ik zou nooit weg van jullie gaan!
Vincent

Allemaal prachtige woorden… niet?! Ik was er in ieder geval door vertederd! ❤

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

