Het zit er op…

Standaard

Hallo bloggertjes,

gisteren sloot ik de klasdeur achter me… Met véél traantjes wel te verstaan – ik had het me nochtans anders voorgenomen – maar m’n klas “afgeven” raakte me ook dit jaar weer héél erg. Je bouwt nu eenmaal een heel sterke band op met de kleuters… Ik zal ze héél erg missen als ik volgend jaar tegenover m’n nieuw klasje zit maar ook met deze kinderen zal ik zeker weer een even toffe band opbouwen!

Mama’s, papa’s, ik wil jullie bedanken voor het schitterende jaar! Ik heb heel aangename herinneringen aan de samenwerking met jullie. Ik was ook super verrast met de ongelooflijk toffe attentie die ik van jullie kreeg, in de vorm van een cadeaubon van AS Adventure. Maar eveneens ook evenveel appreciatie voor de prachtige, unieke, ludieke, toffe,… attenties die ik van de andere ouders kreeg . Waw, ik stond écht perplex! Dit hoefde uiteraard écht niet… maar toch doet het me enorm veel plezier dat ook jullie “m’n werk” apprecieerden!

Ik wens m’n bijna eersteklassers een schitterende vakantie toe en een superstart in L1! Jullie zijn allemaal – één voor één – zeer goed voorbereid dus zet jullie beste beentje voor! Eenieder van jullie kan het zeker!

Voor de laatste keer m’n lieve derdekleuterklassertjes: ik zal jullie missen!

Dikke zoen, juf Bérénice

Geef een reactie

