Nog een brief van Dino

Standaard

Hallo bloggertjes,

deze ochtend ontdekt Boris een envelop die geschoven onder de deur zit. Het ziet er een heel oude brief uit want hij is vuil en verkreukeld.

Er staat voor “Zandloper K3″… “Dat zijn wij”, reageert Hanne enthousiast. Hanne is heel erg benieuwd van wie de brief is.  Tijl denkt dat de brief van Dino is. Falco denkt dat ook. Yuki daarentegen niet.

Er zit een foto in. “Ohhhh, het is Dino als hij nog klein was!” reageert Kyara. Nog meer “ohhhhhh’s” 😀 “Ohhh, Dinootje!” vult Hanne aan. Yuki ziet lettertjes op de achterkant van  de foto. “Ga je dat eens lezen?” vraagt Tijl. Als ik de brief voorgelezen heb (je kan de inhoud daarvan lezen bij de ‘in de klas-artikelen’) is Falco overtuigd: “Ik vind dat Dino lief is!” “En schattig”, vult Hanne aan. (Hanne is blijkbaar ongelooflijk in de ban van Dino want ze is tijdens de verschillende gesprekken niet te stuiten 😉 )

Tijl wil weten of ik de foto niet ga verloten… Neen, deze keer niet want anders zullen er een heleboel ontgoocheld zijn die de foto niet hebben. Maar ik heb de foto voor elke kleuter gekopieerd bij het Dino-versje. Maar Tijl wil hem liever in kleur! 😉 Ja Tijl, dan zal je aan mama en papa eens moeten vragen of ze hem niet van de website willen halen want kopiëren in kleur doet de kopieermachine niet. 😉 Op de K3-webpagina kan je hem in kleur vinden. “Oh ja, ik ga hem boven mijn stapelbed hangen!” klinkt het bij Hanne.

Dus mama’s en papa’s, jullie weten wat jullie te doen staat! 😉

Groetjes, juf Bérénice

 

PS Ik weet niet of je de foto van Dino eigenlijk van de site kan halen. Indien dit niet lukt en je kleuter wil hem zo graag, stuur me gerust een mailtje (mailadres vind je op de K3-webpagina), ik stuur hem door.

Geef een reactie

