De pyjamanacht… wat vonden we nu het leukst?!

Standaard

Hallo bloggertjes,

de pyjamanacht zit er op. Voor een volledig verslag, ga je naar ‘Integratie met L1’, daar kan je er alles op nalezen. Maar ik was nu eigenlijk een “beetje” benieuwd wat onze kleuters ervan vonden. Was het leuk? “Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!” Oké, dat was klare taal! 🙂

Maar wat vonden we nu eigenlijk het leukst?

Het slapen (Layton)

Dat ik in mijn slaapzak geslapen heb (Niels)

Alles (Kyara)

Het spelletje met de zaklamp (Kilian)

Op de grond onder mijn deken (Boris)

Op de speelweide (Hanne)

Zo lang buiten gespeeld (Genysa)

Ik vond het zoekspelletje leuk. Het mocht nog een beetje langer. En ook nog langer op de speelweide. (Falco)

Die speelweide en dat zoekspelletje (Toon)

Alles (Youna)

Zoekspelletje (Sille)

Toen ik wakker werd in mijn bed en zag dat Dylan van zijn matras was gerold. (Yuki)

Zo lang in de zandbak spelen met Sille. (Lara-Nanou)

Dat Dylan van zijn matras lag en dat Yuki en Luca naast mij lagen. En Luca op mijn matras. (Tijl)

Dat ik naast Youna “slaapte” (Yana)

Ik vond grappig dat ik “uit” mijn luchtmatras “valde”. (Dylan)

Yuki en Tijl waren nu toch wel nieuwsgierig naar wat ik het leukst vond…

Ik vond het leuk dat mijn kleuters zo flink, zonder ruzie maken, op de speelweide hebben gespeeld. Ik was ook trots dat ze zo vlug in slaap gevallen zijn, zonder één opmerking. En ik vond het leuk dat ik in de boekenhoek geslapen heb.

Van een geslaagde activiteit gesproken… leukkkkkkkkkkk!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

