Onze papa’s…

Standaard

Hallo bloggertjes,

Vandaag is Dylan jarig maar binnenkort vieren we een ander feest. Iemand een idee welk feest?

Feest voor de mama’s en papa’s. (Toon)

Neen, alleen voor de papa’s. (Niels)

Welk feest is dat? Vadertjesdag. (Tijl)

Waarom vieren we papa?

Om te laten zien hoeveel we van hem houden. (Hanne)

Voor wat hij allemaal doet voor ons. (Yuki)

Waarom vieren jullie jullie papa?

Omdat ik van mijn papa altijd een beetje mag opblijven. (Hanne)

Omdat mijn papa altijd leuke spelletjes met mij speelt. (Kyara)

Ik mag met mijn papa naar de winkel. (Boris)

Ik knuffel graag met papa. (Niels)

Papa speelt altijd met mij als ik in bed ga. (Genysa)

Ik knuffel graag mijn papa en ook zoenen. (Dylan)

Mijn papa gaat altijd, soms een keer naar de Gekke Hippo en dat vind ik leuk. (Falco)

Ik zoen en knuffel graag met mijn papa. (Toon)

Mijn papa gaat altijd waterspelletjes met mij doen. (Youna)

Ik vind mijn papa leuk omdat hij altijd chocolade koopt. (Layton)

Ik vind leuk dat ik in Denemarken ben bij mijn papa. (Sille)

Ik vind leuk dat mijn papa en ik en mijn broers en zussen naar de speeltuin gaan. (Davina)

Ik vind leuk dat mijn papa zoveel dingen voor mij maakt. Ik heb al een glijbaan gekregen. (Yuki)

Als ik zeg dat mijn papa Donald Duck moet doen, doet hij dat altijd. (Lara-Nanou)

Altijd als ik Samsonspelletje wil doen, gaat papa altijd eerst een beetje rusten omdat hij dan kan winnen. (Tijl)

Wat leuke papa’s hebben onze K3-tjes toch!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

