Tim en de tsjoek-tsjoek tovertrein

Standaard

Hallo bloggertjes,

zijn jullie al eens met de tovertrein op reis geweest?

Neen?! Wij ook niet, maar Tim deed het wel! En indien we dit wel op de tovertrein zouden mogen stappen gingen we hiernaartoe:

Dylan, Maxim, Allysa: Naar Plopsaland.

Angie: Naar de dierentuin.

Eline: Naar de zee waar er eendjes zijn.

Kyano: Op reis in Zomergem.

Maya: Naar Amerika om apen te zien.

Floris: Naar Afrika om giraffen te zien.

Valentine: Naar Disneyland Parijs.

Seth: Naar Mama Mia.

Aster: Naar Finland.

Nina: Naar Denemarken omdat ik daar nog nooit geweest ben.

Allemaal nog min of meer realistische dromen… maar dan duikt de kinderlijke fantasie de kop op… de reden waarom er een tovertrein zou moeten bestaan! 🙂

Jaimie: Naar Alice in Wonderland want ik wil daar dansen.

Tim: Naar ergens een winkel met heel veel speelgoed waar ik zomaar met het speelgoed kan spelen.

Kaylee: Naar een heks om daar te leren toveren.

Juf Bérénice: Naar een wolk om er zoals Heidi op te zitten en om te voelen of die net zo zacht is als uit het filmpje wel lijkt!

Maar de tovertrein-wens van Lara-Nanou verwarmt mijn hart: Ik wil naar Denemarken gaan omdat ik dan Sille weer kan zien! ❤

Tsjoek-tsjoek tovertrein, mooie wensen zullen er altijd zijn!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

