Indrukken uit de zoo

Standaard

Hallo bloggertjes,

het zoobezoek was een heel avontuur maar wat vonden de kleuters nu het leukst?

Eline: Eigenlijk vond ik alle dieren leuk om naar te kijken.

Valentine: Dat we naar de giraffen keken. Ze hebben ze een lange nek.

Maya: Dat we naar de stokstaartjes gaan kijken zijn omdat die zo schattig zijn. Eigenlijk vond ik ook alles wat we op de trein gedaan hebben leuk maar vooral een beetje spelen.

Floris: Al het stappen… Dat dat een beetje lang duurde.

Angie: Al de dieren.

Seth: In de trein een koek eten.

Aster: Ik vond het leuk dat we het kleintje nog hebben gezien… Ben zijn naam vergeten… (Kai-Mook) In de trein vond ik leuk dat we zo snel rijden.

Nina: Ik vond het wel grappig dat de giraffen zo een lange nek hadden. Maar ik heb niet gezien dat ze hun tong uitstaken. Ze konden aan dat hooi helemaal van boven. Ik vond het ook grappig dat Valentine en ik samen met de juf gek hebben gedaan in de trein.

Dylan: Ik vond de zeeleeuwen mooi. Op de trein deden Kyano en Seth grappige dingen.

Kyano: Ik vond het leukst dat we de okapi’s hebben gezien. Ik had dat nog nooit echt gezien. Ik heb gezien dat die een lange, paarse tong uitstaken. In de trein vond ik leuk dat ik op mijn gemakje heb gezeten.

Allysa: Dat ik de pinguïns gezien heb en Nemo. En dat ik de leeuwen gezien had. In de trein vond ik leuk dat we er gegeten hebben.

Tim: Ik vond alles leuk!

Kaylee: De dieren vond ik leuk omdat ze zo grappig waren. De giraffen, ze staken hun lange tong uit.

Lara-Nanou: Zo in die grot gaan waar die nachtdieren waren omdat het daar zo donker was.

Juf Bérénice: Ik vond het een heerlijke dag met mijn kleuters. De kleuters waren uiterst flink, het zonnetje scheen en al die prachtige dieren… het leek wel vakantie!

Groetjes, juf Bérénice

Eén reactie »

Geef een reactie

