Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

een fragment uit het klasboek van deze week:

Ik heb een boot gemaakt. (Victor)

Ik ben naar de Ardennen geweest in het weekend en heb met de hond gespeeld. (Helena)

Mijn mama blijft daar wél vier dagen, eh! (Jens)

Als het Kilian zijn feestje is, als mama naar huis gaat, dan mag ik ‘bij’ Kilian zijn feestje blijven. (Anna)

Ik ben met mijn mama naar de dino’s geweest. (Jefferson)

Ik mag een zwaard dat kan licht geven in het donker. (Roman)

Ik ben in het weekend met mijn papa naar de go-carts geweest. (Febe)

Ik had daar in een dorp melk met nootjes daarin gedronken. Dat was niet lekker. Ik heb er ook lekkere tomaatjes gegeten. Kleintjes. (Martha)

Ik was naar een feestje. Mijn mama was ‘op’ de micro aan het praten. (Issa)

Ik ben al eens naar de speeltuin geweest. Er was daar een groot chocomelkdrankje. Jarne was daar zelfs. (Lennert)

Ik ben naar Plopsaland geweest. Ik heb daar… ik weet eigenlijk niet meer waar ik allemaal ‘ben’ opgezeten. (Cedric)

Ik was in het weekend naar Walibi geweest. (Merel)

Ik ben naar het speelpleintje gegaan. Daar was een heksenhuis. Ik ben er binnen gegaan. (Jasper)

Ik heb een trampoline gekregen. Ik heb met de stok van de vis er op gespeeld en met mijn zwaard ook. (Arno)

Ziezo, de vertelsels van deze week!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

