Jefferson is 5 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

De kleuters die jarig zijn, staan hier op de blog op hun verjaardag in de spotlight. Met een kort “interview” kom je wat meer te weten over de jarigen.

Vandaag is dit Jefferson, hij wordt vijf jaar!

Jefferson

Ik ben een jongen en zit “bij” de derde kleuterklas.

Ik woon in Zomergem met mijn mama.

Ik vind kleuren met stift leuk.

Mijn vrienden zijn Rafael, Yosa en Roman. En Lino en Issa.

Mijn lievelingseten is patatjes met worst. 

Mijn lievelingskleur is rood.

En mijn lievelingsdier is een olifant.

Ik zou supergraag eens met mijn mama gaan wandelen.

 

 

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

