Nabespreking bezoek ‘Expo Dinoworld’

Standaard

Hallo bloggertjes,

ik ben benieuwd wat de kleuters het leukst of wat ze minder leuk vonden, m.a.w. wat hun het best is bijgebleven van het bezoek aan ‘Expo Dinoworld’.

Wat vond jij leuk, Yosa: Allemaal!

Jens: Ik vond de microraptor schattig.

Anna: Ik vond die vliegende dino zo schattig.

Jasper: Ik vond de koning-dino leuk.

Yaro: Ik vond het allemaal een beetje leuk.

Jefferson: Ik vond de planteneter leuk.

Helena: Ik vond het leuk met die grote dino en die dino die daar lag die bijna dood was.

Roman: Die grote dino met zijn lange nek dat was zo raar. Kijk, dat was zo leuk, zijn nek was zo lang en niemand kan daar op klimmen, eh.

Febe: Ik vond dat bot zoeken leuk.

Lando: Ik vond alles leuk.

Martha: Ik vond ook die vliegende dinosaurus leuk.

Issa: Ik vond die T-Rex leuk.

Samantha: Ik vond ook die T-Rex leuk.

Lennert: Ik ook allemaal.

Brend: “Ik vond de ‘witnonkwatnus’, die vliegende dino, leuk. Zo noemde hij dat.” Wie zegt dat deze dino zo heet? “Dat noemt  gewoon zo! Ik heb dat gehoord op ‘Dino Daan’.” Oké, ik heb er nog nooit van gehoord. Zo’n vliegende dino is een pteranodon. “Ja, maar dat is zijn achternaam hé!”😀 I rest my case!😉

Merel: Ik vond de dinosaurus die bijna dood was leuk.

Lino: Die planteneter.

Victor: “Ik vind het niet leuk.” Waarom? “Omdat ik die vliegende dino niet wil zien. ” Maar er waren toch nog andere dino’s? Die vond je ook niet leuk? “Neen!”

Wat vond jij leuk, Rafael: Allemaal!

Arno: Weet je waarom ik alles leuk vond?  Omdat ik daar op mijn verjaardag ook naar toe wou. Dat was mijn wens en mijn droom.

Fleur: Ik vond alles leuk.

Cedric: Ik vond alles cool.

Juf Bérénice: Ik vond de dino aan de ingang wel indrukwekkend omdat ik hem zo zag ademen. Zijn buik ging zo op en neer en op en neer… “Ja, dat is zijn adem!”, reageert Yosa. Inderdaad! Ik vond dat wel tof om zo precies naast een levende dino te staan.😉

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

