Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag hebben we de dag afgesloten met het klasboek:

Helena: Ik ben in het weekend, zondag, naar Bellewaerde geweest, zo’n park met dieren en ik heb dan naar de Doodskopaapjes gekeken.

Jens: Ik ben naar het bos geweest en heb daar heel vele eikels gevonden. Ik ben ook naar de Scouts geweest.

Anna: Ik ben in het weekend naar ene restaurant geweest en daar waren ook mijn nichtjes. En er is daar ook een speelkamer. En ook een speeltuin.

Jefferson: Ik ben naar de dieren geweest.

Issa: Ik was gaan voetballen.

Samantha: Ik ga vandaag naar ‘de’ speelpark.

Brend: Ik ga naar een verjaardag van mijn vriendje en die heet Noah. En iedereen van onze voetbalclub mag naar het verjaardagsfeest.

Merel: Als ik naar de zwemles ging, ging ik naar het diepe en had daar kunnen rechtstaan.

Lino: Vandaag heb ik voetbalkleren mee en als ik in de Vlinder ben dan moet ik een beetje spelen en dan moet ik eerst mijn voetbalkleren aandoen en dan moet mijn trainer mij komen halen en dan gaan we moeten naar de voetbal. En mijn mama en mijn papa die gaan komen kijken.

Arno: Ik heb gisteren een ijsje gegeten en veel buiten gespeeld. Een ganse dag. En ook nog  ik heb zo’n grote bel geleerd, ik heb dat geleerd van papa. En ook met zo’n waterspelletje op het bord.

Rafael: Ik ben ook naar de dino’s geweest met mijn mama en papa.

Ziezo, dat waren de babbelaars van deze week!

Groetjes, juf Bérénice

 

 

 

Geef een reactie

