Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

even meelezen in het klasboek van deze week?

Jefferson: Ik ga naar de zwemles.

Jens: Ik ga naar de zwemles en heb al eens in het diepe gezwommen. Achteruit zo.

Anna: Ik ga vandaag naar de zwemles en heb ook achteruit “gezwemmen” in het diepe.

Jasper: Ik kan al in het diepe staan. Ik ben al eens in een zwembad geweest waar een echt piratenschip stond. Met een glijbaan en een touw waar je moet opklimmen om er in te kunnen. Zelfs pistolen waar je water kunt schieten zelfs ook in het water. En die boot kon niet meer echt varen. En het diepe zwembad was naast ons zwembad. Er was ook nog een heel klein zwembadje. En naast die zwembadjes is er ook een speeltuintje, een klein, met alleen maar een glijbaan, een brandweerpaal en een klimrek dat kan draaien.

Helena: Vorige week zaterdag was ik naar mijn vrienden gaan blijven slapen en toen had ik naar de paardenshow geweest.

Roman: Ik ben met mijn papa naar het zwembad geweest en dan ging ik in het diepe en dan heb ik zonder iets in het zwembad geweest en ik kon dan zwemmen.

Martha: Mijn papa was ook eens in het kleine zwembadje en hij wou eens voelen of het warm genoeg was maar papa vond het te koud. Ik ben er ook al eens met mijn been in geweest.

Issa: De meneer van “de” zwembad is een papa van een kindje van mijn voetbal.

Brend: Ik ga vandaag naar de zwemles en ik moet vandaag van die grote plank springen. En ik moet ook nog alleen als Ine zo haar rugzak gaan pakken is, moet ik nog “binst” naar de overkant rondjes zwemmen. Alleen in het grote zwembad tot aan de overkant.

Merel: Ik ga vandaag ook naar de zwemles.

Rafael: Ik was al een keer naar de boerderij geweest.

Arno: Ik ga vandaag naar de zwemles.

Fleur: Ik ga dan naar de kermis met tante Ellen, mijn zus haar tante en dan mag ik op de draaimolen en in dat vliegtuigje dat zo omhoog gaat. En mijn zus haar tante heeft tweelingen gekregen.

Cedric: Als het mijn papa zijn verjaardag is, gaat het waarschijnlijk sneeuwen.

Ziezo, dit was het klasboek voor deze week. De zwemles is bij de meesten blijkbaar echt de belevenis van de week!😉

Groetjes, juf Bérénice

Eén reactie »

Geef een reactie

