Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

een heel “productief” klasboek deze week:

Martha: Ik was “vandaag” naar Brend zijn verjaardag geweest. Er was daar zo een grote glijbaan en bovenaan was het daar zo afgedekt en ook vanonder. En als je van die glijbaan ging, als je beneden was, “valde” je in een groot zwembad. Ik was ook eens op die glijbaan geklommen.

Brend: Ik ben gisteren met mijn mama naar het bos geweest en nu mag ik morgen nog een keer. Da’s wel plezant.

Jens: Als we naar Avatar gekeken hebben, was Jonas en Niels er. En dat was zo’n film over de ruimte.

Anna: Ik ben “naar” mijn bomma 2x blijven slapen. En ik was naar het strand geweest. En het laatste nachtje ging mijn papa mij “blijven” halen en dan was ik naar een feestje gegaan en daar was ook bomma.

Jasper: Voor Thor zijn feestje “overgisteren” gingen kindjes op bezoek. Het waren Fin en Nanou, dat zijn eigenlijk mijn neefjes. En ik had een nieuw kasteel gebouwd, wel heel groot hoor. Al bijna tot aan het plafond.

Jefferson: Het was mijn verjaardag en ik heb daar taart gegeten en met de auto’s gespeeld en ook in mijn kamer gespeeld.

Helena: Gisteren toen was ik bij mijn oma blijven slapen. En toen gingen we naar huis. Mama haar haar was geknipt en toen had ik een roos voor jou gemaakt met strijkparels en een smilie maar mijn hartje was nog niet gestreken. Eigenlijk ging ik nog met mijn oma naar Het Leen om kastanjes te rapen maar het was veel te veel regen en daarna gingen we eigenlijk nog kastanjetaart maken.

Roman: Juliette en Charlie en Tiemen kwamen en we waren verstoppertje aan het spelen en ook tikkertje. En weet je.. Ik en Tiemen zeiden je kan ons toch niet tikken. En we lieten zo’n deken vallen en dan waren ze op de trap en konden niets meer zien. En dan hebben we taart gegeten.

Febe: Ik ga straks met mijn papa met Dizzy gaan wandelen.

Issa: Gisteren was ik in de regen aan het voetballen en dat was superkoud en ik had een voetbaltruitje aan. En ik was ook naar Brend zijn verjaardag en we hebben daar pannenkoeken gegeten en we mochten daar twee keer Cola of twee keer Fanta drinken.

Samantha: Ik mag op mama “zijn” telefoon bijna elke dag foto’s maken.

Lennert: Ik ga vandaag gaan zwemmen.

Merel: Ik ben naar mijn tante geweest en ze heeft taart voor mij gekocht.

Lino: Ik was ook naar Brend zijn verjaardag en toen was het binnen zo gras en ook een speeltuin en die speeltuin was binnen tot aan het plafond.

Victor: Arthur zijn meter “hebt” taart gemaakt.

Rafael: Ik heb een rood truitje gekregen van de voetbal.

Arno: Mama is naar Gent gegaan met Maarten en heeft gans de tafel volgezet. Die tafel was zo groot en allemaal dingen. En ook nog één zak bij opa van de nieuwe film van Cars. Er zaten daar ballonnen bij en vliegtuigsnoepen. En ik “most” die opeten. En ook nog zo’n dingske voor in bad, zo’n krokodil da’k niet “kost” uitglijden. En het was in de nacht dat ze kwamen.

Fleur: Mijn zus haar nichtje die ging eens een wedstrijd doen en ik weet niet meer hoeveel die was. Die had zo’n knuffeltje gekregen.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

