Roman is 5 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

morgen wordt Roman vijf jaar. Eindelijk want hij keek er al héél lang naar uit omdat al zijn vrienden al vijf zijn.

Roman

Ik ben een jongen.

Ik zit in de derde.

Ik woon in Zomergem met Cécile, Sarah en Geoffrey.

Mijn hobby is eigenlijk TV kijken.

In de klas vind ik spelen het leukst.

Helena en Issa en Lino en Yosa en Jefferson zijn mijn vrienden.

Lasagna is mijn lievelingseten.

Mijn lievelingskleur is blauw.

Mijn lievelingsdier is een neushoorn.

Mijn droom is op een berg staan en dan een salto maken in het water dat niet zo diep is.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

