Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

we starten deze keer de dag met het klasboek:

Fleur: Een jongetje die jarig is geweest en die wordt drie jaar. Pablo. En we hadden Piet Piraattaart gegeten.

Jefferson: Ik heb met mijn broer gespeeld met zijn knuffels.

Jens: Mijn mama en papa denken dat vrijdag mijn speciale dag is en ik wil dan graag gaan zwemmen. Ik mag dan kiezen wat we gaan doen. Mama en papa zijn nog aan het “peizen”, ze denken het.

Jasper: Een keertje toen ik niet op school was, heb ik gekeken naar een film van een dino, die leefde in de dinotijd maar die was op een eilandje gegaan en die vaarde naar het land van Zwitserland waar er toen ook mensen woonden.

Helena: Woensdagmiddag gaan we mijn zus haar feestje vieren en dan gaan we pannenkoeken eten en dan gaan we naar de cinema. Turbo.

Roman: Het was mijn verjaardag en Miel kwam en Miel en Yosa hadden hetzelfde gekocht. Zo een “peetje” met wapens en nog zo’n draak met bliksem. En hij had een schild gegeven. En weet je, Tiemen kon het niet geven want zijn mama had er geen tijd voor en het was heel leuk. We deden een zoektocht. Er was een ninja dood gegaan en zijn pak had hij ergens verstopt. En toen we het hadden gevonden dan mocht ik hem hebben. En dan hebben we ook nog pannenkoeken gegeten. En op een andere dag kwam mijn familie en dan heb ik zo’n groot kasteel gekregen met allemaal “peetjes” en een val en dan nog twee draken en één draak kon licht geven.

Martha: In de herfstvakantie ga ik naar een Halloweenfeestje met een vriendin van mij en die is al 18 jaar.

Samantha: Ik heb een raket gemaakt van de grote doos. En dan mijn papa ging draaien met die grote doos.

Lennert: Voor we in de auto zaten heb ik een maan gezien. Een klein maantje. En ik zag gelijk dat het nog een babymaantje was.

Brend: Ik moet vandaag naar de zwemles en ik kan al meteen zwemmen onder water zonder naar boven te komen gans naar het einde.

Victor: Ik heb een paraplu van Spiderman.

Yosa: Ik heb al eens een verrassing gekregen en dat waren echte voetbalschoenen van De Rode Duivels.

Rafael: Ik kan sneller dan mijn zus fietsen.

Arno: Ik zei tegen mijn mama dat mijn verjaardag op de eerste dag van de vakantie mocht. En dat mocht. En we gaan dan zelf cupcakes maken. En we gaan een beetje buiten spelen met mijn wapens.

Cedric: Ik kan koprol.

Groetjes, juf Bérénice

 

Geef een reactie

