Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

het is vakantie geweest dus iedereen heeft toch wel iets te vertellen. Lezen jullie mee?

Helena: Eergisteren was mijn mama haar peter gekomen en toen had ik tekeningen gemaakt van SpongeBob en heb die afgegeven aan hem.

Brend: Mijn mama heeft mij in een Dracula geschminkt. Wij hebben dat gedaan bij mij thuis en wij hebben van allerlei dekens zo een grot gemaakt en een mummies enzo geknutseld. En ik heb mijn grote racebaan die op mijn kamer staat in een spokenracebaan veranderd. We hebben dan zo overal mummies geschilderd en spoken op de baan en op de auto’s.

Jens: Ik ben naar Plopsaland geweest met mama en papa. We zijn zo op de boomstam geweest. Er zijn zo van die boomstammetjes die naar boven gaan op het water en dan gaan die zo heel snel naar beneden. Ik was nat tot mijn hoofd.

Anna: Ik heb naar nonkel Stan zijn trouwfeest geweest. En in de middag gingen we weg en dan gingen we ons klaarmaken voor het avondfeestje.

Jasper: “Morgen” hebben mama en papa de creatafel van voor gezet en de autohoek helemaal van achter gezet.

Yaro: In de herfstvakantie heb ik naar een park geweest en dat was heel leuk. Met glijbanen en één glijbaan die was groen en die was zot-wild. En ik was ook nog daarna als we naar huis reden ook eigenlijk nog naar Plopsa Indoor gegaan.

Jefferson: Ik ben naar het Geitebos geweest. Ik heb daar koeien gezien.

Roman: Ik ben naar Centerparcs geweest. Er was zo’n buitenglijbaan en dat ging zot-snel. En ik stond daar zo in dat water en ik was zo eerst zo op mijn voeten aan het lopen en er was ook nog zo iets om naar beneden te gaan en ik skate daar zo van. Dan waren we weer binnen en dan ben ik van zo’n glijbaan geweest. En dan sprong ik van mijn peter zijn schouders. En dan gingen we daar blijven slapen en toen was het licht en dan gingen we naar het zwemparadijs want het was een paradijs voor te zwemmen.

Febe: Ik was bij de zee en ik zie mevrouw (directrice) daar.

Martha: Ik ben in de vakantie naar het griezelfeest gegaan en mijn papa was in zo’n griezel. En dan moesten we allemaal iets op eten maar ik en Fleur wouden niet.

Issa: Gisteren was mijn stiefbroer naar dat Halloween geweest. En dat was kei-laat. En ik heb ook nog Roman gezien. En Yosa. En Roman had twee zwaarden mee gebracht. En ik had daar een broodje gegeten maar ik wou geen soep. En dan gingen we naar huis ook nog en dan hadden we ook nog thuis naar De Smurfen gekeken. En dan nog een keer mama en papa en prinses en koning gespeeld. En dan hadden we een deurtje gemaakt aan de trap. En dan hadden we ons bed verschuift. En mijn mama was een beetje boos want we moesten dat niet doen. De volgende keer mogen we dat niet doen. Ze had wel gezegd dat we de deken op de grond mogen doen. En dan hebben we in de gang gespeeld.

Samantha: In het weekend waren wij naar de mémé gereden.

Lennert: Mijn papa heeft een nieuwe zetel. En ik ben ook nog naar de speeltuin geweest.

Merel: Ik ben met mijn tante naar de show van het Sprookjesbos geweest. En op het laatste ging ik nog naar mijn tante haar huis. Maar voor ik naar tante haar huis ging heb ik nog bellenblazers gekregen.

Lino: Ik heb een nieuwe pyjama.

Victor: Ik heb bij mamie en papi geslapen.

Yosa: Ik heb van mijn huis een Halloweenhuis gemaakt en mijn mama heeft zo’n griezelpompoen gemaakt. Ik gebruikte dat voor mijn beste vriend.  En hij is kapot aan het gaan.

Rafael: Ik mag met mijn mama als ik flink ben naar de kermis.

Arno: Ik ben naar een griezeltocht geweest verkleed als een zombie. En ik zat bij de Spookjestocht en ik vond dat niet lekker zo dingen. Ik wou niet.
Ik durfde niet bijbedoeling echte dieren. Ze zeiden dat er ook nog een gorilla was.
Op mijn verjaardag was het ook leuk want ik heb naar ‘Mashi en de beer’ gekeken en ik heb ook nog cupcakes versierd. En een beetje gespeeld met Playmobil en dino’s.

Fleur: Martha en ik waren samen aan het wandelen en als we terug gingen, hebben we een heks gezien met een lange neus. En dan hadden we ook nog een aap gezien en die zat in zijn blote poep.

Cedric: Ik kan Engels spreken. Van te tellen. One two three four six seven.

Lando: Ik ben bij mijn mémé blijven slapen.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

