Rafael is 5 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

gisteren werd Rafael 5 jaar.

Rafael

Ik ben een jongen.
Ik zit in de Zandloper.
Ik woon met mijn papa en mijn mama maar ik weet niet waar.
Thuis vind ik met auto’s spelen het leukst.
In de klas kijk ik graag in de boeken.
Lino en Issa en Jefferson zijn mijn vrienden. Ik heb geen vriendinnen.
Mijn lievelingseten is spaghetti.
Blauw is mijn lievelingskleur.
Mijn lievelingsdier is een paard.
Wat ik eens heel graag zou doen, weet ik niet.

 

 

 

Groetjes, juf Bérénice

 

Geef een reactie

