Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

een kort klasboek deze week want weinig kleuters hadden iets te vertellen.

Arno: Ik ga een beetje “kuising houden met” mijn Playmobil. Ik ga zo met bakken de dingen erin doen. Als ik met iets wil spelen, is het gemakkelijker.

Anna: Ik kan in het diepe zonder bandjes. Ik ga vandaag ook naar de zwemles.

Yaro: Vandaag ga ik ook naar de zwemles. En ik kan ook al zonder iets in het diep zwembad tot aan de overkant.

Jefferson: Ik ga ook gaan zwemmen en ook in het diep zwembad leren zwemmen.

Helena: Volgende week zondag dan word ik fotomodel want dan ga ik met een mevrouw op de foto. En dan ga ik een boekje meebrengen met die foto’s erin.

Roman: Nog drie keer slapen en dan mag ik bij Tiemen blijven slapen.

Issa: Ik moet vandaag naar de Vlinder en ook morgen voetballen.

Lennert: Na school komt papa me halen en dan moet ik naar de voetbal.

Brend: Ik moet vandaag naar de zwemles. En elke keer als ik moet zwemmen nemen ze elk om de beurt mijn baby’tjes mee. Met mama samen in het zwembad. En ik kan ook al tot aan dat touw, tot aan het einde zwemmen van de kant en ook nog tot aan het einde zo tot daar, zelfs als de zwemjuf buiten het zwembad staat.

Victor: Als mamie en papi er waren dan was ik met mijn verjaardagscadeau aan het spelen. Voor mijn verjaardag had ik ook een schatkist gekregen.

Groetjes, juf Bérénice

 

 

 

 

Geef een reactie

