Brief aan Sinterklaas

Standaard

Hallo bloggertjes,

hierbij de brief aan de sint:

brief voor de sint

Liefste Sinterklaas (Yosa) liefste Zwarte Piet (Fleur)

Wil je alsjeblieft een mooi, leuk cadeau meebrengen voor ons? (Roman)

Lieve Sinterklaas, mag ik alstublieft een speelgoedpaard? (Febe)

Sinterklaas, mag ik alsjeblieft een kasteel met Playmobil? (Jens)

Mag ik alstublieft een schminkpop? (Anna)

Liefste Sinterklaas mag ik alstublieft Lego van Star Wars? (Yaro)

Lieve Sinterklaas, mag ik alstublieft Lego City? (Jefferson)

Liefste Sinterklaas mag ik alstublieft een boerderij van Playmobil? (Helena)

Allerliefste Sinterklaas van heel de wereld, mag ik alstublieft een auto met vijf wielen? (Roman)

Liefste Sinterklaas, mag ik alstublieft een schminkboek? (Martha)

Liefste Sinterklaas en Zwarte Piet, mag ik alstublieft een prinsessenkasteel? (Samantha)

Liefste Sinterklaas, mag ik alstublieft uw zak eens lenen? (Brend)

Liefste Sinterklaas, mag ik alstublieft een vriendenboek? (Merel)

Liefste Sinterklaas van heel de wereld, mag ik alstublieft een automat? (Victor)

Liefste Sinterklaas van heel de wereld, mag ik alstublieft stempels? (Yosa)

Liefste Sinterklaas, mag ik alstublieft een kasteel van Playmobil en drakenridders? (Arno)

Liefste Sinterklaas, mag ik alstublieft een mooie barbiepop? (Fleur)

Sommige kleuters hebben niet echt een verlanglijstje want Rafael, Jasper, Lando, Issa, Lino en Cedric weten niets.

Dankuwel! (Yaro) Danku voor de cadeaus eh! (Roman)

Dag Sinterklaas (Fleur) dag Zwarte Piet, tot zondag! (Lino)

Groetjes (Martha) van iedereen (Samantha), de derde kleuterklas. (Yaro)

 

 

Eén reactie »

Geef een reactie

