Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

een kort klasboek deze week:

Issa: Ik moet vanavond naar De Vlinder.

Yosa: Gisteren was Hazel en mémé en pépé gekomen en we hebben twee keer in één dag taart gegeten.

Yaro: Ik heb al eens in een parkje geweest en daar was Sinterklaas.

Roman: Ik ben al een keer bij Yosa geweest en we hadden een knikker in onze kous gestoken en bij mij zat er een gat in mijn kous en mijn teen zat door mijn kous.

Samantha: ik ben “overgisteren” met de fiets geweest.

Brend: Mats en Ine hun verjaardag was gisteren en ik krijg zelf ook een cadeautje. Een racebaan dat gans zo door elkaar is, allerlei spulletjes door de loopings en de loopings gaan door de straten.

Merel: Ik was in het weekend bij Anna komen spelen en we hebben ijs met snoepjes gegeten.

Arno: Het was Jonas zijn verjaardag en Jonas kreeg een nieuwe bal. En ik mocht op de trampoline en we hebben veel taart gegeten. Het was koekjestaart en ook nog… Euh… Ik weet de andere taart niet meer. En ik heb in de avond de ganse tijd op de iPad gezeten.

Lino: Ik had gisteren mijn pyjama al aan en ik had nieuwe stiften.

Victor: Ik was in De Vlinder. Arthur heeft zich pijn gedaan aan zijn duim.

Rafael: Als we gaan voetballen, moeten we met de zwarte pieten voetballen.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

