Ewout is 6 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag werd Ewout 6 jaar. Hij trakteerde ons op mini-cakejes en op een leuk Playmobilcadeau voor in onze boerderijhoek. Superbedankt! Wat tof!

Ewout

Ik ben een jongen.

Ik zit in het derde.

Ik woon in Lovendegem met mama en papa.

Het leukst vind ik buiten spelen.

In de klas vind ik alles leuk.

Victor is mijn vriend.

Spaghetti is mijn lievelingseten.

Mijn lievelingskleuren zijn groen en geel.

Een olifant is mijn lievelingsdier.

Mijn droom is eens te racen.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

