Klasboek

Standaard

Hallo bloggertjes,

een fragment uit het klasboek van deze week:

Yaro: Yuki heeft al heel veel spelletjes op zijn iPad en ook mijn lievelingsspel.

Jefferson: Ik heb een nieuwe trui.

Helena: Ik ben met mijn mama naar de winkel geweest in Knokke en daar heb ik zo een kleedje gekocht en dat vestje zat er bij. En ook nog een t-shirtje en een rokje. En dat mag ik aandoen als het mijn verjaardag is. En binnen vijf maanden mag ik een nieuwe boekentas hebben.

Lennert: Ik heb al veel vogels ontdekt.

Febe: Ik heb nieuwe laarzen. Ik kan dat zo plooien.

Martha: Gisteren mocht ik op de tablet en dan mocht ik zo op diertjes duwen die gingen slapen.

Samantha: Mijn verjaardag is al bijna gekomen.

Roman: Tiemen kwam naar mij en dan zijn we zo naar het speelplein gegaan van de Vlinder en we hebben daar dan zo gespeeld. Ik heb Yaro zijn broer gezien toen hij van de zwemles terugkwam, daar zo op het voetpad.

Brend: Ik heb een nieuwe broek gekocht en vanachter staat er zo’n oog. Mijn broek zakt wel een beetje af.

Merel: Ik was naar de speeltuin van de Vlinder geweest en daar had ik ook een beetje geoefend voor te voetballen.

Arno: We hebben een kat die vogels
jaagt.

Yosa: Op deze dag mag ik twee keer bij mémé en pépé gaan slapen.

Fleur: Mijn mama wist niet dat ze al een dotje kan maken.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

