Helena is 6 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

Helena wordt vandaag zes jaar en trakteert ons op heerlijke appelcake.

Helena

Ik ben een meisje.

Ik zit in de derde kleuterklas.

Ik woon in Park Ter Daelmen met mama, papa en zus.

Mijn hobby is zwemmen.

In de klas vind ik de creatafel het leukst.

Yaro, Anna en Fleur zijn mijn vrienden.

Mijn lievelingseten is vanalles.

Lila is mijn lievelingskleur.

En mijn lievelingsdier is een konijn.

Mijn droom is om alle mooie dingen te kunnen maken.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

