Voor mijn “Valentijn”

Standaard

Hallo bloggertjes,

dinsdag maakten we een leuk Valentijnskaartje voor iemand die we graag zien.

Valentijnskaartjes

 

 

 

 

 

 

Als ons kaartje af is, dicteren we een boodschap voor ons Valentijntje naar keuze.

Lezen jullie de “liefdesberichtjes” mee?

Papa, ik vind jou lief. Groetjes, Cedric.

Voor Helena: Ik vind jou heel leuk en daarom dat ik deze brief aan jou wil geven. Ga je hem alsjeblieft bewaren? Groetjes, Martha.

Oma, ik hou veel van je. Kusje, Merel.

Mama en papa, ik vind jullie lief. Groetjes, Fleur.

Liefste mama van de wereld. Kusje, Samantha.

Liefste nonkel Stan, ik hou van jou. Kusjes, Anna.

Papa, ik vind jou lief. Kusjes, Rafael.

Lieve mémé, jij doet alles voor mij. Liefs, Febe.

Liefste Fleur, ik hou van jou. Kusjes, Helena.

Valentijnspost

 

 

 

 

 

 

Maak er een liefdevolle Valentijnsdag van!

Lieve groetjes, juf Bérénice

 

Geef een reactie

