Issa is 6 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

onze tweeling viert feest vandaag!

IssaIk ben een jongen.

Ik zit in de derde kleuterklas.

Ik woon in Zomergem met mama en mijn stiefpapa en mijn stiefbroeren en Lino ook. En ook met mijn papa in Gent met mijn oma en opa en mijn tante.

Mijn hobby is voetballen.

In de klas vind ik de automat en het bewegingshoekje en de werkbank het leukst.

Jefferson, Roman, Lino, Yosa, Rafael en Cedric en Brend en Yaro  zijn mijn vrienden.

Spaghetti is mijn lievelingseten.

Mijn lievelingskleur is blauw.

Een hond is mijn lievelingsdier.

Mijn droom is dat ik goed kan voetballen bij Barcelona.

Groetjes, juf Bérénice

 

 

 

Geef een reactie

