Prettige Vaderdag

Standaard

Hallo bloggertjes,

langs deze weg wil ik alle papa’s vandaag een superfijne Vaderdag toewensen!

Onze kleuters deden dit wellicht met onderstaand versje:

Papa,

Knappe man

Ik weet dat jij alles kan:

Autorijden, brieven schrijven,

Paardje rijden, ook eens kijven

Jij bent groot, veel groter dan mij

Met véél, véél kilo’s erbij

Jij bent alleen van mij

Een vriend als jij

Maakt mij zo blij!

Vaderdaggeschenk

 

 

 

 

 

 

 

 

En bijhorend cadeautje. Geniet ervan!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

