Yaro is 6 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

nog een jarige in juni. Yaro wordt 6 jaar.

Yaro

Ik ben een jongen. Ik zit in ’t derde kleuterklas. 

Ik woon in de Kruisdreef met mijn moeke, met papa en mijn broer die Yuki noemt.

Mijn hobby is lopen.

In de klas vind ik vanaf nu de creatafel het leukst.

Mijn vrienden? Dat weet ik niet zo goed.

Mijn lievelingseten is macaroni, spaghetti en frietjes.

Paars is mijn lievelingskleur.

Een poema is mijn lievelingsdier.

Mijn droom is dat ik iets mag doen dat ik wel wil doen.

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

