Yosa is 6 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

vandaag is Yosa jarig.

Yosa

Ik ben een jongen.
Ik zit in de Zandloper.
Ik woon in Meirlare in  Zomergem met Fem, Jonas en Ellis.
Mijn hobby is voetbal.
In de klas vind ik aan mijn bundeltje werken het leukst.
Roman is mijn vriend en Helena is mijn vriendin. Arno is mijn vriend. Ik denk dat dat al is.
Mijn lievelingseten is spinaziepizza.
Rood en geel zijn mijn lievelingskleuren.
Mijn lievelingsdier is een panter.
Mijn droom? Dat ik nooit dood ga dat zou ik heel leuk vinden.

Geef een reactie

