Cedric wordt 7 jaar!

Standaard

Hallo bloggertjes,

in de zomervakantie is Cedric jarig dus daarom wou hij vandaag graag zijn verjaardag vieren.

Cedric

Ik ben een jongen.
Ik zit hier in de derde kleuterklas.
Ik woon in Zomergem en ben soms bij mijn mama en soms bij mijn papa.
Sporten is mijn hobby.
In de klas vind ik de computer het leukst.
Brend is mijn vriend en Febe mijn vriendin.
Mijn lievelingsdier is een hond.
Rood is mijn lievelingskleur.
Mijn lievelingseten is spaghetti.
Mijn droom is dat ik later ijsman word.

Geef een reactie

