Aaliyah is vijf jaar!

Standaard

Dag bloggertjes,

Aaliyah wordt vandaag vijf. Uiteraard zingen we voor haar, krijgt ze vuurwerk en een kroon. Wij  worden getrakteerd op een traktatiezakje dat mee naar huis gaat.

Hiep, hiep hoeraaaa, lieve meid!

Aaliyah

Ik ben een meisje.

Ik zit in juf Bérénice haar klas.

Ik woon dicht bij een grote straat die Lovendegem “noemt”.

Mijn hobby is dansen.

In de klas vind ik de poppenhoek het leukst.

Marie en Améline zijn mijn vriendinnen.

Spaghetti en macaroni is mijn lievelingseten. (En wat een geluk want vandaag op haar verjaardag was het toch wel net spaghetti zeker😉 )

Mijn lievelingskleur is roze.

Een hond en poes zijn mijn lievelingsdieren.

Mijn droom is om een eenhoorn te hebben.

Groetjes, juf Bérénice

Eén reactie »

Geef een reactie

