Marie is 5 jaar!

Standaard

Dag bloggertjes,

Marie keek er al heel lang naar uit en eindelijk is het zo ver… 5 jaar!

Marie

Ik ben een meisje.
Ik zit in de Regenboogklas.
Ik woon in België met mama en met Mark en ook met Manon en Renée.
Mijn hobby is ballet.
In de klas vind ik leuk dat het mijn verjaardag is en dat ik cakejes kan uitdelen.
Mijn vrienden zijn Manon, Mauro, Lucas en Aaliyah.
Mijn lievelingseten is macaroni.
Zilver is mijn lievelingskleur.
Een hond en een paard zijn mijn lievelingsdieren.
Mijn droom is… Dat ik zo’n vogeltje heb. Da’s leuk!

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

