Laurence is 6 jaar!

Standaard

Dag bloggertjes,

Tijdens mijn afwezigheid werd Laurence 6 jaar. Maar ook haar interview willen we jullie niet onthouden.

Laurence

Ik ben een meisje.
Ik zit in de derde kleuterklas.
Ik woon in Zomergem met mijn mama en mijn oma.
Thuis vind ik met de poppen spelen het leukst.
In de klas in de poppenhoek spelen.
Manon, Laurence en Tiany zijn mijn vriendinnen.
Roze is mijn lievelingskleur.
Mijn lievelingseten is frietjes.
Een paard is mijn lievelingsdier.
Mijn droom is een trofee te krijgen.

 

Groetjes, juf Bérénice

Geef een reactie

